torstai 21. lokakuuta 2010

Sirkkis graafiseksi suunnittelijaksi


Minua alkoi hirmuisasti kiinnostaa graafinen suunnittelu. Ajattelin, josko alkaisin opiskella graafista suunnittelua vapaa-ajallani? Toisaalta minulla ei kyseisestä ammatista ole mitään hajua, mutta kait sitä tekemällä oppii myös piirtämään. Pelottaa vain kun nykypäivänä graafinen suunnittelu on pääosin koneella näpertämistä. En nimittäin ole mikään ekspertti kun työskennellään tietokoneella. Osaanhan minä näitä hienoja blogitekstejä kirjoittaa mutta siihen se osaaminen sitten jääkin.

Voisin vaikka kysyä, jos mainostoimisto Ilme Lahti tarjoaisi minulle töitä. Tunnen sieltä erään henkilön ja tästä syystä mainostoimisto Ilme Lahti olisi minulle luonnollinen valinta. En kylläkään asu Lahdessa joten matkan määränpäänä mainostoimisto Ilme Lahti ei ehkä olekaan paras mahdollinen vaihtoehto.

Mutta olisi se kyllä hienoa kun voisi osoittaa telkassa pyöriviä mainoksia ja muita hienoja plakaatteja, että tuo se onkin minun tekemäni. Kyllä olisi kaverit kateellisia. No, ehkei kyseiseltä alalta minulle jalansijaa löydy sillä paras graafinen saavutukseni tässä kuussa on tikku-ukko joka pelaa jalkapalloa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti